Zarząd
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie
przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211 000 €
prowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn. zm.)
na dostawę fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej przystosowanej do pracy na
składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne(komunalne)
ogłoszenie umieszczono w dniu 20.09.2007r:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 171822-2007
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia (CPV -29.52.30.00-1)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej
przystosowanej do pracy na składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i
obojętne(komunalne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
IV.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie
z wymogami ustawowymi,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.
- Prawo zamówień publicznych.
V.
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
Ocena spełniania warunków
wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów – o których mowa w SIWZ – złożonych
przez wykonawcę. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów, których złożenia
wymaga zamawiający:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej –jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem,
z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich
trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie
z załącznikiem nr 4,
- Oświadczenie o
ubezpieczeniu prowadzonej działalności zgodnie z załącznikiem nr 5 do
oświadczenia należy dołączyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności,
- Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy „pzp”-
na drukach , którego wzory zostały przekazane w
materiałach przetargowych- w formie załącznika nr 2 i nr 3,
- Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych- w formie
załącznika nr 6,
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum)-pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.
2 ustawy ”pzp”
- Foldery przedstawiające
oferowany sprzęt zgodnie z pkt.III.A.7.7)oraz opis
techniczny zaproponowanej maszyny.
Sprawdzenie spełnienia w/w warunków
nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie
spełnia”. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej
dokumentów lub nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3
ustawy ”pzp” spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania
VI. Wadium
Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny -
100%
VIII. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać:
- Pobierając formularz specyfikacji ze strony internetowej
zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM” Sp. z
o.o., ul. Witosa 76, 26-600
Radom. _
IX. Termin i
miejsce składania ofert:
- termin: 04.10.2007r.
do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o., ul. Witosa 76 , 26-600 Radom,
sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 04.10.2007r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp.
z o.o., ul. Witosa 76 ,
26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII.
Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający
informuje, ze w prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej,
ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby
uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
a) Milena Faryna –
Przewodnicząca Komisji Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
b) Małgorzata Suchodolska – Sekretarz Komisji
Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
(w sprawach dotyczących procedury)
Radom,
dn. 20.09.2007r. Zarząd
PPUH
”RADKOM” Sp. z o. o.
Znak sprawy: 4/2007 Radom, dn. 19.10.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
PPUH
”RADKOM” Sp. z o .o. informuje, że w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 211 000 euro
na dostawę fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej przystosowanej do pracy na składowiskach
odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalne)”
ogłoszonym w BZP pod numerem
171822-2007, na stronie internetowej www.radkom.com.pl
, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki PPUH”RADKOM”
Sp. z o. o. w Radomiu w dniu
20.09.2007r.
Informujemy, ze w wyniku rozstrzygnięcia w/w postępowania ,, PPUH ”RADKOM” Sp. z o. o. zawarło z Wykonawcą:
MOTO-PARTS-SERWIS MASZYNY BUDOWLANE
ul. Drogomilska 25/72
01-361 Warszawa
umowę z cena ofertową 853 390,00 zł.
Oferta w/w wykonawcy została wybrana, ponieważ nie podlegała odrzuceniu oraz była najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert-cena 100%.
Zarząd
PPUH
”RADKOM” Sp. z o. o.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak sprawy: 4/2007 Radom, dn. 10.10.2007r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
PPUH
”RADKOM” Sp. z o .o. informuje, że w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 211 000 euro
na dostawę fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej przystosowanej do pracy na składowiskach
odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalne)”
ogłoszonym w BZP pod numerem
171822-2007, na stronie internetowej www.radkom.com.pl , oraz na
tablicy ogłoszeń w siedzibie
Spółki PPUH”RADKOM” Sp. z
o. o. w Radomiu w dniu
20.09.2007r.
Działając
na podstawie art.. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2006r., Nr 164 poz.1163 z póżn. zm.)
Zamawiający zawiadamia, że w prowadzonym postępowaniu wybrano jako
najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryterium: cena -100% ofertę złożoną
przez Wykonawcę:
MOTO
PARTS SERWIS MASZYNY BUDOWLANE
ul. Drogomilska 25/72
01-361 Warszawa
z ceną brutto: 853 390,00 zł
Złożona
oferta w/w Wykonawcy spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria
oceny ofert a Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Lista
Wykonawców, którzy złożyli w przedmiotowym postępowaniu oferty, wraz ze
streszczeniem oceny
i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym
kryterium oceny ofert
i łączną punktację:
W
w/w postępowaniu złożono 1 ofertę:
Oferta nr 1
MOTO
PARTS SERWIS MASZYNY BUDOWLANE
ul. Drogomilska 25/72
01-361 Warszawa
Oferta
w/w Wykonawcy uzyskały następującą punktację w kryterium cena
i łączną punktację:
Od niniejszej decyzji wykonawcy przysługują środki ochrony
prawnej, których procedury określono o przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych zawarte w dziale VI ”Środki ochrony prawnej” (Dz. U.
z 2004r., Nr 19, poz 177 z poźn. zm.)
Zarząd
PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.
Radom,
dnia 26.09.2007r.
znak sprawy: 4/2007
Wykonawcy ubiegający się
o udzielenie
zamówienia publicznego
Dotyczy:
postępowania przetargowego na”
Dostawę fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej przystosowanej do pracy na
składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalne)”ogłoszonego w BZP oraz na stronie internetowej PPUH
„RADKOM” Sp. z o.o. www.radkom.com.pl
W
związku z otrzymaniem pytań z prośbą o wyjaśnienie SIWZ dotyczących przetargu
nieograniczonego ogłoszonego przez PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. na ww. dostawę udzielamy Państwu
następujących odpowiedzi:
Pytanie:
Prosimy o
informację, czy Zamawiający dopuszcza zmianę treści pkt.
A/8/2 w SIWZ a mianowicie:
Brzmienie
aktualne:
Wymagany okres
gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, nie mniejszy niż 24 miesiące od
daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia.
Brzmienie
po zmianie:
Wymagany
okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, nie mniejszy niż 24 miesiące
lub 2000 godzin pracy maszyny w zależności od tego , która
z tych okoliczności wystąpi jako pierwsza od daty podpisania protokołu
przekazania przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Zamawiający
podtrzymuje swoje wymagania zawarte w pkt.A.8.2) SIWZ.
Kierownik
Zamawiającego
Zarząd
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.