Znak
sprawy: 2/2008
Zarząd PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 5 150 000 € prowadzony zgodnie z ustawą z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn.
zm.)
na
UJĘCIA I SIECI BIOGAZU
MODERNIZACJA I REMONT
SKŁADOWISKA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE
W RADOMIU PRZY UL.WITOSA 76
ogłoszenie umieszczono w dniu 04.01.2008r:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 2727-2008
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu
pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie
przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 Konstrukcje
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45223500-1 Konstrukcje z betonu
zbrojnego
45223821-7 Elementy gotowe
45231100-6 Ogólne roboty
budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 Kładzenie rurociągów
45231112-3 Instalacja
rurociągów
45231113-0 Poziomowanie rurociągów
45231220-3 Roboty budowlane w
zakresie gazociągów
45231300-8 Roboty budowlane w
zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 Roboty pomocnicze w
zakresie rurociągów i kabli
45255110-3 Studnie
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie:
1. ujęcia i sieci BIOGAZU „Modernizacja i
Remont” składowiska odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne w Radomiu przy ul.Witosa 76 wg. Projektu wykonawczego technologicznego –
Nr.SG-0127.00 z dnia 11.07.2007. wykonanego przez Elektromontaż
Gdańsk Spółka Akcyjna z siedzibą w
Gdańsku 80-746 Gdańsk, ul. Chmielna
26 oraz
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z 10.2007r.
2. instalacji
elektrycznej w kontenerach stacji zbiorczych SZ-1 i SZ-2 wraz z wyposażeniem wg
dokumentacji.
3.prób
i sprawdzenie prawidłowości działania wykonanej modernizacji i remontu ujęcia i
sieci „BIOGAZU”.
Wymagania
wykonawcze
1.Modernizację ujęcia należy wykonać w dwóch
sektorach Nr I i II. W pierwszej kolejności wykonać
sektor II do stacji SZ -2 w celu umożliwienia nieprzerwanego podawania biogazu
do sieci przesyłowej Elektrociepłowni. Obecnie z sieci biogazowej istniejącej
zasilana jest Elektrociepłownia. Dlatego niezbędna jest etapowa realizacja
robót w celu utrzymania ciągłości dostaw biogazu, pomimo zmniejszenia jego
ilości. Roboty należy wykonywać etapowo, aby po wykonaniu części studni i
podłączeniu ich do stacji zbiorczej możliwy był pobór biogazu i przesył
gazociągiem do sprężarkowni. Istnieją dwa oddzielne gazociągi ø140 , ø160 biegnące od stacji
zbiorczych do sprężarkowni znajdującej się na terenie
ZUOK Radom. Zaprojektowane studnie biogazowe stanowią 50 ujęć z rozdziałem:
- 22 studni dla sektora I
- 28 studni dla sektora II
Studnie
biogazowe należy zrealizować wg dyspozycji rysunkowej nr rys. SG-0127.06.
Zagłębienie rur filtracyjnych ujęć ujęte jest na rysunkach profili SG 1-SG-50. Rurociągi biogazu należy ułożyć na podsypce piaskowej
min.20cm i zasypka min. 20cm z zastosowaniem ubijaków ręcznych, układając na
całej długości rurociągów taśmą ostrzegawczo -sygnalizacyjną barwy żółtej.
Sieci przyłączeniowe z rur PE-ø63 z każdej studni biogazowej do kolektora stacji zbiorczej SZ-1
( sektor I) i SZ-2 (sektor II).
Połączenia rur należy zrealizować jako
zgrzewane doczołowo.
2.
Stację zbiorczą moduł kontenerowy o wymiarach 6,0 x 2,40 x 2,40 z wyposażeniem
wg rys. SG-0127.07 należy posadowić na płycie
żelbetowej zgodnie z dokumentacją techniczną.
Po
wykonaniu należy stacje zbiorcze przyłączyć do istniejących sieci biogazu i
sieci elektrycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
został zamieszczony w SIWZ.
W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki
do niej: specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją projektową.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia
udzielenia zamówienia. Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się
dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru
przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej.
IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
posiadają
uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi:
a) wymagane jest, aby przedmiot działalności
Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia,
2.
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) wykażą
wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o łącznej wartości co
najmniej 1.000.000,00 złotych, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie
modernizacji i remontu ujęć i sieci biogazu na składowiskach o łącznej
wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 złotych
- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie;
b) dysponują co najmniej, w pełni sprawnymi i
spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowego
sprzętu:
- wiertnicą ø 600 z
możliwością rurowania dla wierceń na sucho o min. momentem obrotowym –
3000kGm (min. 1 szt.).
- zgrzewarką PE ( doczołowe i elektrooporowe) (min
1szt).
- koparką o zasięgu do 4,0m (min. 1 szt).
- dźwigiem 6 ton (min. 1szt).
c) dysponuje co najmniej niżej wymienionymi specjalistami,
posiadającymi co najmniej niżej wymienione wymagania i kwalifikacje, którzy
planowani są do wykonywania zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia:
- zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika
budowy, posiadającego uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i
gazowych zgodnie z polskim Prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o
przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa
/art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i
posiadających aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;
3.
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00
zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz oświadczenie, że będzie
utrzymywać ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej na w/w kwotę przez okres wykonywania przedmiotu zamówienia .
4.
nie
podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z
dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełniania warunków
wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów – o których mowa w SIWZ – złożonych
przez wykonawcę. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów, których złożenia
wymaga zamawiający:
1.
W celu
potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do działalności obejmującej
przedmiot zamówienia składa on:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej – jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania
działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, z datą pobrania lub
aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert.
2. W
celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i
doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych w
okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, robót budowlanych o łącznej
wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 złotych każda,
odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. wykonanie modernizacji i remontu ujęć i sieci biogazu na
składowiskach o łącznej wartości nie
mniejszej niż 1 000.000,00 złotych, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane
należycie.
- wykaz podstawowego sprzętu, jakie posiada wykonawca .
- wykaz podstawowej kadry wraz z poświadczonymi „za zgodność z oryginałem”
kserokopiami uprawnień budowlanych i dokumentami potwierdzającymi
przynależność do Krajowej Iżby Inżynierów Budownictwa, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty (kopie dyplomów ukończenia
studiów, kopie uprawnień budowlanych ważnych w kraju Wykonawcy, zaświadczenie o
przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, polisa ubezpieczenia
na okres trwania umowy) muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji
niniejszego zamówienia personel spełnia wymagane warunki.
3. W
celu potwierdzenia warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć:
- polisę
ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset
tysięcy złotych) oraz oświadczenie, że będzie utrzymywać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej na w/w kwotę przez okres wykonywania przedmiotu
zamówienia.
4. W
celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z prowadzonego
postępowania na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy „pzp”- na drukach
, którego wzory zostały przekazane w materiałach przetargowych.
5.
Parafowany przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiał.
przetargowych.
6. W
przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum)-pełnomocnictwo, o
którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy ”pzp”
Sprawdzenie spełnienia w/w warunków
nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie
spełnia”. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej
dokumentów lub nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3
ustawy ”pzp” spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania
VI. Wadium
Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
VII.
Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny - 100%
VIII. Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
- Pobierając formularz
specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom. _
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- termin: 28.01.2008r.
do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 28.01.2008r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII. Inne informacje _________________________________________________________________
Zamawiający
informuje, ze w prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej,
ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby
uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
a) Milena Faryna – Przewodnicząca Komisji
Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
b) Małgorzata Suchodolska – Sekretarz Komisji
Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
(w sprawach dotyczących procedury)
Radom,
dn. 04.01.2008r. Zarząd
PPUH
”RADKOM” Sp. z o. o.
Radom,
dnia 23.01.2008r.
znak sprawy: 2/2008
Wykonawcy ubiegający się
o udzielenie
zamówienia publicznego
ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ MODYFIKACJA
TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania
przetargowego na: „Ujęcia
i sieci BIOGAZU „Modernizacja i Remont” składowiska odpadów innych
niż niebezpieczne i obojętne w Radomiu przy ul.Witosa
76”, znak sprawy:
2/2008
Na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z
2006r., Nr 164,poz.1163 z póżn. zm) w
związku z otrzymaniem pytań z prośbą o wyjaśnienie SIWZ dotyczących w/w
przetargu nieograniczonego ogłoszonego przez PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. udzielamy Państwu następujących
odpowiedzi.
Równocześnie na podstawie art.38
ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004.Prawo zamówień publicznych Zamawiający
dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie 1:
Dotyczy
odwiertów studni biogazowych (pkt.14 i 15
kosztorysu):
- w
projekcie przewidziany jest filtr szczelinowy z rury PE 125 SDR 11. Czy możliwe
jest zastosowanie filtra z rury PE 125 SDR 11 z otworami wierconymi o średnicy
10÷12 mm, perforacja 2÷3% (osiem otworów na obwodzie rury, co 2,5cm). Z
doświadczenia wiemy, że perforacja szczelinowa szybko się zapycha (cienkie szczeliny).
Odpowiedź:
Zamawiający
podtrzymuje swoje wymagania zawarte w SIWZ.
- w
kosztorysie długość rury filtra gazowego wynosi 378mb(pkt15) przy 698,36 m
długości wierceń(pkt14). Stosujemy taką zabudowę studni, że rura perforowana
(filtr) zaczyna się od wysokości 2÷3 m od dna odwiertu. W tej sytuacji potrzeba
ok. 600 mb rury PE 125 na filtr gazowy. Prosimy o wyjaśnienia(rysunek), jak
zabudować studnie gazowe tak małą ilością rur perforowanych PE 125.
Odpowiedź:
Zamawiający
dokonuje modyfikacji treści SIWZ
poprzez wprowadzenie w załączniku do siwz –„Kosztorysie
ofertowym” oraz
„Kosztorysie skróconym” w poz. 27 roz.15 następującej zmiany:
poz. 27 roz. 15 otrzymuje
brzmienie : Zabudowa filtra gazowego szczelinowego 125 SDR 11- ilość rur winna
wynosić 698,36 mb.
Modyfikacja
jest uzasadniona potrzebą usunięcia omyłkowo podanych długości rur, tj.
zgodnych z innymi załącznikami do SIWZ (dokumentacją projektową).
W
załączeniu Zamawiający przekazuje zmodyfikowany - „Kosztorys ofertowy
” oraz „Kosztorys skrócony”, który należy wykorzystać przy
sporządzaniu oferty.
Pozostałe
zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zgodnie z
art.38 st.6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przedłuża termin
składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach
zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ i ustala
go do dnia 04.02.2008r.do godz. 10:00.
Otwarcie nastąpi w dniu 04.02.2008r. o godz. 10:15.
Pytanie 2:
Zgodnie z
punktem VII.3 SIWZ, wymagane jest ubezpieczenie działalności gospodarczej OC na
sumę nie mniejszą niż 500.000,-zł. zamierzamy złożyć
ofertę w konsorcjum z
inna firmą. Czy dopuszcza się taka możliwość ,żeby wartość kwoty ubezpieczenia-500.000,-zł stanowiła łączną sumę kwot
ubezpieczenia z poszczególnych firm wchodzących w skład Konsorcjum.
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 3:
W § 13
Umowy określa się kary dla Wykonawcy za odstąpienie od umowy z przyczyn niezależnych
od zamawiającego lub przekroczenia terminów wykonania przedmiotu umowy.
Uważamy, że należałoby analogicznie określić również kary dla Zamawiającego za:
-
odstąpienie od Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
-
nieterminowe przekazanie placu budowy
-
powodowanie przerw
realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Odpowiedź:
Zamawiający
podtrzymuje swoje wymagania zawarte w projekcie umowy- załącznik nr 8 do SIWZ.
Pytanie 4:
W wykazie
elementów stacji zbiorczej biogazu znajduje się uwaga na 1:
„-zaleca
się wykonanie kolektora na długości 4800 mm z docelowym podejściem 26 przyłączy
dla SZ-1 i 32
przyłączy dla SZ-2”. Jak mamy rozumieć tą uwagę-zalecenie. Czy wykonać
stacje zbiorcze na 26 i 32 przyłącza?
Odpowiedź:
Tak,
zgodnie z zaleceniem.
Niniejsze wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZ
stanowią integralną część SIWZ.
Kierownik
Zamawiającego
Zarząd
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
Znak sprawy: 2/2008 Radom, dn. 12.02.2008r.
TABLICA OGŁOSZEŃ,
STRONA INTERNETOWA
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU
POSTEPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 5 150 000 €
na
UJĘCIA I SIECI BIOGAZU MODERNIZACJA I REMONT
SKŁADOWISKA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE
W RADOMIU PRZY UL.WITOSA 76
ogłoszonego w BZP pod numerem 2727-2008, na stronie internetowej www.radkom.com.pl , oraz na tablicy
ogłoszeń
w siedzibie Spółki
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o. w Radomiu w dniu 04.01.2008r.
Na podstawie art. 93 ust 3 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2006r, Nr 164, poz.1163 z póżn. zm)
PPUH ”RADKOM” Sp. z o. o. informuję,
że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zamówienie
zostało unieważnione na podstawie
art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
.
Kierownik
Zamawiającego