Zarząd PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie
przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 € prowadzony
zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku - tekst jednolity z późn.
zm.)
na dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej dla ZUOK
ogłoszenie umieszczono w dniu 16.06.2008:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 129922-2008
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa
Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia Parametry techniczne:
|
Wspólny słownik
zamówień (CPV): 40.10.00.00-3
SZCZEGÓŁOWY OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Zakładu Utylizacji Odpadów
Komunalnych w okresie od 01.10.2008r. do 28.02. 2009r.
2. Dostawa
energii elektrycznej obejmuje sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej.
3. Dane
dotyczące aktualnego układu zasilania w energię elektryczną
Dotychczasowy Dostawca |
ZEORK S.A. Skarżysko-Kamienna |
Miejsce
przyłączenia do sieci |
Linia
15kV Józefów-Lesiów słup 31 |
Ilość
przyłączy (kabli zasilających) |
3xYHAKxS
1x120 mm2 |
Grupa
taryfowa |
B23 |
Napięcie
zasilające |
15 kV |
Moc
przyłączeniowa/ moc umowna |
1,1
MW/0,8 MW |
Umowa na
dostawę energii |
Obejmuje
przesył i sprzedaż energii |
4.
Dane dotyczące przyłączy i mocy umownych
– nie dotyczy
5. Dane dotyczące układu pomiarowo –
rozliczeniowego energii elektrycznej
Przekładniki:
Prądowe: IMZ 24 40/5 3szt.
Napięciowe: UMZ 24 15:√3/0,1 3szt.
Mnożna układu pomiarowego x 1200
Liczniki: ZMG410CR4.440b.03
- 1szt.
ZMD405CT44.0459.S2 - 1szt.
6C8 adp
- 2szt.
Liczniki
zainstalowane w rozdzielnicy kontenerowej stacji transformatorowej, własność
PPUH „RADKOM” Sp. z o.o.
6. Uproszczony schemat zasilania
przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Zapotrzebowanie na energię elektryczną
w poszczególnych miesiącach:
październik
2008r. –
316 MWh
listopad
2008r.
– 362 MWh
grudzień
2008r.
– 380 MWh
styczeń
2009r. – 380 MWh
luty
2009r. – 362 MWh
Razem 1 800
MWh
8. Układ zasilania ZUOK jest sterowany i
monitorowany przez system komputerowy.
9. Układ zasilania ZUOK wyposażony jest po
stronie 0,4 kV w układ kompensacji mocy biernej
(tgφ0,4)*.
10. Przed podpisaniem umowy obowiązkiem
Sprzedawcy energii elektrycznej będzie uzgodnienie Warunków współpracy miedzy
służbami energetycznymi Sprzedawcy/Dystrybutora i ……….. wraz z opracowaniem Instrukcji Współpracy Ruchowej.
11. Kierownik Zamawiającego informuje, że
ma zawartą umowę na konserwację układu rozliczeniowego energii.
12. Kierownik Zamawiającego informuje, że
posiada wykwalifikowanych, posiadających wymagane uprawnienia pracowników
odpowiedzialnych za zasilanie ZUOK w energię elektryczną.
13. Ze względu na charakter i znaczenie
ZUOK Sprzedawca energii musi zagwarantować wysokie bezpieczeństwo energetyczne
dla obiektów.
* układ
kompensacji mocy biernej będzie zainstalowany po pełnym rozruchu obiektu
Zamawiający nie dopuszcza
złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
IV.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi:
a) wymagane jest, aby przedmiot działalności
Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia,
b) wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną
c) wymagane jest by Wykonawca ubiegający się o
udzielenie zamówienia posiadał zawartą Umowę z Operatorem Sytemu
Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym
znajduje się miejsce dostarczania energii,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.
- Prawo zamówień publicznych.
V.
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
Ocena spełniania warunków
wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów – o których mowa w SIWZ – złożonych
przez wykonawcę. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów, których złożenia
wymaga zamawiający:
- aktualną
koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną
- dokument -kserokopia
zawartej umowy-z Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług
dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania
energii,
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające
uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: Za aktualne uznane zostanie zaświadczenie wydane
wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie.
Potwierdzenie ”za zgodność z oryginałem” nie stanowi potwierdzenia
aktualności zaświadczenia.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie
art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy „pzp”- na drukach, którego wzory
zostały przekazane w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 4 i nr
5.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym w SIWZ terminie nie
złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez nich
warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie
terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie
postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców w wyznaczonym przez siebie
terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o
których mowa w pkt. VII SIWZ. Dokumenty, o których
mowa w pkt. VII należy składać w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych- w formie
załącznika nr 6,
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np.
Konsorcjum)-pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy ”pzp”
Sprawdzenie spełnienia w/w
warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie
spełnia”. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej
dokumentów lub nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3
ustawy ”pzp” spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania
VI.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.
Kryterium ceny składać się będzie z
części składowych wyszczególnionych w poniżej tabeli:
Nr |
Kryteria oceny |
Znaczenie wagi w punktach |
1 |
Cena
1 MWh mocy umownej |
5 |
2 |
Cena 1 MWh energii czynnej (dla taryfy
całodobowej) |
70 |
3 |
Cena 1 MWh energii czynnej dla usługi
dystrybucyjnej zmiennej (opłata dystrybucyjna + zmienna stawka sieciowa) |
25 |
Razem |
100 |
VIII. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać:
- Pobierając formularz
specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM”
Sp. z o.o., ul. Witosa 76, 26-600 Radom. _
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- termin: 27.06.2008r. do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 27.06.2008r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII. Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający informuje, ze w prowadzonym
postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego
systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
Radom, dn. 16.06.2008r. Kierownik Zamawiającego
Znak 6/2008
Radom, dn.
30.06.2008r.
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji
energii elektrycznej dla ZUOK
ogłoszonym w BZP pod numerem 129922-2008, na stronie internetowej
www.radkom.com.pl , oraz na tablicy
ogłoszeń w siedzibie
Spółki PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
w Radomiu w dniu16.06.2008r.
Zamawiający
zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało
unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz z 2007r, Nr 223,poz. 1655).
W/w
artykuł stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Kierownik
Zamawiającego