Zarząd
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie
przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 €
prowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku - tekst jednolity z późn. zm.)
na dostawy drutu do prasy
ogłoszenie umieszczono w dniu 09.12.2008.:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 357199-2008
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa
Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia
.Przedmiotem zamówienia są
sukcesywne dostawy drutu miękkiego ze stali niskowęglowej gatunku C4D,
o przekroju 3,2 mm, wytrzymałości 380-420 N/mm2 , wykonanego
wg PN-67/M-80026. Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni
odpadów. Drut ma być dostarczany w kręgach o wymiarach: średnica wewnętrzna ok.
300 mm, średnica zewnętrzna 450-500 mm, waga w granicach 100-120 kg/1krąg.
Powierzchnia drutu powinna być nasączona olejem. Całkowita, maksymalna wielkość
zamówienia wynosi 50 ton. Minimalna wielkość jednorazowej dostawy wyniesie ok.
2 ton.
Wspólny słownik zamówień
(CPV): 27341100-8
Szczegółowe warunki dostaw.
a.)Wykonawca będzie dostarczał drut własnym transportem lub transportem
wynajętym do magazynu Zamawiającego przy ul.Witosa 76
w Radomiu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.30. Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
b)Wykonawca zobowiązuje się
dostarczać drut do prasy zgodny z przedmiotem zamówienia. Podczas rozładunku drutu Wykonawca
winien zachować szczególną ostrożność. Czynność ta winna być wykonywana z
zachowaniem wszelkich,
w tym zakresie przepisów BHP.
c) Dostawy odbywać się będą w ilości szacunkowej: ok. 2 ton jednorazowo
ok.2 razy w miesiącu.
d)Wykonawca
zrealizuje jednostkową dostawę, nie później niż w ciągu 5
dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia nadanego faksem przez
Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do każdej jednorazowej dostawy,
przed każdym rozładunkiem, komplet niezbędnych dokumentów dotyczących
przywiezionego drutu, zawierający co najmniej świadectwo jakości –atesty:
- producenta drutu potwierdzające, że oferowany drut
posiada odpowiednie właściwość mechaniczne i jest zgodny z norną
PN-67/M-80026
- producenta
stali walcowanej przeznaczonej do produkcji drutu, z którego ma wynikać gatunek
stali i wykonanie zgodne
z normą PN-EN 10016-1/2.
f).Ewentualne wystąpienie niezgodności w atestach na drut danej partii,
będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.
g) Odbioru dostaw będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego.
h)Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu
rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia
ilości zamawianych dostaw oraz całości zamówienia.
j) Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji
zobowiązań umowy.
k) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody
wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe
warunki dostaw:
Zamawiający nie dopuszcza
złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających,
o których mowa w art.67
ust 1pkt 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3i 4 .
III. Termin wykonania
zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 1 rok od dnia
podpisania umowy z uwzględnieniem prawa opcji przedłużenia o trzy miesiące
obowiązywania umowy
lub do wyczerpania wielkości całkowitej dostawy.
IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
posiadają
uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi:
a) wymagane jest, aby przedmiot działalności
Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia,
2.
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) w przypadku gdyby realizacja przedmiotu zamówienia
odbywała się przy udziale udostępnionego Wykonawcy potencjału technicznego i
osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.
- Prawo zamówień publicznych.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Ocena
spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie
analizy oświadczeń lub dokumentów – o których
mowa w SIWZ – złożonych przez wykonawcę. Wykaz wymaganych oświadczeń lub
dokumentów, których złożenia wymaga zamawiający:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, – jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania
działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, z datą pobrania lub
aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
UWAGA: Za aktualne uznane zostanie zaświadczenie wydane
wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający
w wymaganym terminie. Potwierdzenie ”za zgodność z oryginałem” nie
stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu –wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy „pzp”-
na drukach, którego wzory zostały przekazane w materiałach przetargowych
d)Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych
e) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
notarialnie w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego
pełnomocnika.
f) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np.
Konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy ”pzp”.
g) Zaświadczenie o spełnianiu wymogów jakościowych
– atesty:
- producenta drutu potwierdzające, że oferowany drut
posiada odpowiednie właściwość mechaniczne i jest zgodny z normą PN-67/M-80026
- producenta stali walcowanej
przeznaczonej do produkcji drutu, z którego ma wynikać gatunek stali i
wykonanie zgodne
z normą PN-EN 10016-1/2.
Sprawdzenie spełnienia w/w
warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie spełnia”.
Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów lub
nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków,
o których mowa w art. 26 ust.3 ustawy ”pzp”
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
VI. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
VII. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny -
100%
VIII. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać:
- Pobierając formularz specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego:
http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom. _
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- termin: 18.12.2008r. do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 18.12.2008r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII. Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający informuje, ze w
prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Radom,
dn. 09.12.2008r. Kierownik Zamawiającego
Radom, dn. 30.12.2008r
OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU
W wyniku przeprowadzenia czynności związanych z
badaniem i oceną ofert w postępowaniu działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655
z późn. zm.) Zamawiający:
1. Przedstawia poniżej nazwę (firmy), siedzibę i adres wykonawcy,
który złożył
w przedmiotowym postępowaniu niepodlegającą
odrzuceniu ofertę wraz ze streszczeniem oceny zawierającym punktację
przyznaną
ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Numer
oferty 1 |
Nazwa (firma), siedziba i
adres wykonawcy: „STALEX”
S.C. Łukasz Krawczyk Zbigniew Białas,
ul. Partyzantów 4, 42-300 Myszków Cena ofertowa brutto:
191 540,00 złotych |
||
Kryterium oceny |
Ocena
(liczba
pkt) |
Uzasadnienie |
Łączna
punktacja –
suma punktów za poszczególne kryteria |
|
100,00
pkt |
Ocena
ceny oferty przeprowadzona na podstawie wzoru matematycznego, określonego w.
SIWZ: C = (Cmin / Cb) x100 pkt gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych
ofert i nie odrzuconych Cb – ceny poszczególnych ofert C – liczba punktów za kryterium ceny C = ( 191 540,00 /191
540,00) x 100 pkt = 100,00 pkt |
100,00 pkt
|
2. informuje, że wykluczył Wykonawcę oraz na podstawie art. 89
ust. 1 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień
publicznych oraz pkt. XXII.1.2), XX.1. 3) i XX.1 5) SIWZ odrzucił ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę „Górak „ Fabryka Drutu Sp.Jawna, ul. Staffa 18, 97-500
Radomsko (cena
ofertowa brutto w wysokości 195 810 złotych).
3. informuje, że wykluczył Wykonawcę oraz na podstawie art. 89
ust. 1 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień
publicznych oraz pkt. XXII.1.2) i
XX.1 5) SIWZ odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę B&B STAL, ul.
Przydatki 12, 87-122
Grębocin (cena ofertowa brutto w wysokości 204 957,00
złotych).
4.
Informuje, że dokonał, w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w pkt XV SIWZ (cena – maks. 100 pkt),
wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejsza uznana została oferta nr 1
złożona przez Wykonawcę:
„STALEX” S.C. Łukasz Krawczyk Zbigniew Białas, ul.
Partyzantów 4, 42-300 Myszków (cena ofertowa brutto: 191 540,00 złotych), ponieważ jest jedyną złożoną ofertą, nie
podlegającą odrzuceniu i w toku oceny
uzyskała najwyższą ilość punktów (100 pkt - za
kryterium ceny).
Zaoferowana cena nie przekracza kwoty, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
Znak sprawy:13/2008 Radom, dn.
08.01.2009r.
TABLICA OGŁOSZEŃ,
STRONA INTERNETOWA
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 206. 000 euro
na „Dostawy drutu do
prasy”
ogłoszonym w BZP pod numerem
357199-2008, na stronie internetowej www.radkom.com.pl , oraz na tablicy ogłoszeń w
siedzibie Spółki PPUH”RADKOM” Sp. z o. o. w Radomiu w dniu 09.12.2008r.
Informujemy,
że w wyniku prawomocnego rozstrzygnięcia w/w postępowania Przedsiębiorstwo
Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.
zawarło w dniu 08 stycznia 2009r.umowę na „Dostawy drutu do prasy”
z Wykonawcą:
„STALEX” S.C. Łukasz Krawczyk
Zbigniew Białas
ul.
Partyzantów 4
42-300 Myszków
z ceną brutto 191 540,00 zł
Oferta
w/w Wykonawcy jest jedyną ofertą w postępowaniu, nie podlegającą
odrzuceniu, spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert (cena 100%), a
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kierownik
Zamawiającego