Znak
2002/PL/16/P/PE/034-02/02 |
Zarząd PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 € prowadzony zgodnie z
ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223,
poz. 1655 z 2007 roku - tekst jednolity z późn. zm.)
na
INŻYNIERA KONTRAKTU I POMOC TECHNICZNĄ
PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU
ogłoszenie umieszczono w dniu 12.12.2008.:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 362387-2008.
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. Nazwa Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia
Nomenklatura
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot
główny:
71.00.00.00-8 (Usługi architektoniczne, budowlane,
inżynieryjne, kontrolne)
Dodatkowe
przedmioty:
71.52.00.00 - 9 (Usługi nadzoru budowlanego)
71.53.00.00 - 2 (Doradcze usługi budowlane)
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie
funkcji Inżyniera Kontraktu dla potrzeb niżej wymienionego kontraktu na budowę
z projektowaniem. Wykonawca winien
wykonywać obowiązki Inżyniera zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC na Urządzenia
i Budowę z Projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla
robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez wykonawcę, Pierwsze
Wydanie 1999 opublikowane przez Międzynarodową
Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils
- FIDIC), P.O. Box 86,CH-1000 Lausanne
12, Szwajcaria oraz wydanie angielsko-polskie 2000, a także obowiązki Inspektora
Nadzoru określone przez polskie Prawo Budowlane (Dz. U. nr
207 z 2003r. poz. 2016 z późniejszymi zmianami) z uwzględnieniem
zmian wprowadzonych Kontraktem nr 2002/PL/16/P/PE/034-03 : Budowa Zakładu
Utylizacji Odpadów Komunalnych.
Podstawowym założeniem i przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi polegającej na kontynuacji pełnienia funkcji Inżyniera
Kontraktu i pomocy technicznej dla PIU i Radkom-u przy dokończeniu realizacji
projektu „Gospodarka odpadami komunalnymi w Radomiu” w odniesieniu do jednego
kontraktu na roboty pn. „Budowa Zakładu Utylizacji Odpadów
Komunalnych”,, z uwzględnieniem treści Memorandum Finansowego z dnia
18.12.2002r. Nr decyzji PH/2002/3326 zmienionego
decyzją z dnia 15.12.2006r. Nr K(2006)6949 zwanego
dalej Memorandum Finansowym
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza
złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających,
o których mowa w art.67
ust 1pkt 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt 3i 4 .
1.
W tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane
Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia a także
wskazano dokumenty wymagane od Wykonawców potwierdzające spełnianie tych
warunków. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie
na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w poniższej
tabeli metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3
ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i
oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia n/w warunki.
Nazwa Części Tabeli |
Warunek |
Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające
spełnianie warunku |
Data wystawienia lub sporządzenia dokumentu albo oświadczenia |
1 |
2 |
3 |
4 |
A |
1.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. |
1.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań
lub czynności objętych niniejszym zamówieniem Wyciąg z
rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia
Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. |
Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej,
którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. |
2.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby a) osobą fizyczną – tej osoby
fizycznej; b) spółką jawną – wspólnika; c) spółką partnerską – partnera lub
członka zarządu; d) spółką komandytową – komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f)
osobą prawną
(nie wymienioną powyżej) – urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. |
Nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. |
||
3.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy Pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu
zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na
podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary. |
Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. |
||
4.
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. |
Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. |
||
B. |
1.Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia. Wykonawca
musi spełniać łącznie następujące warunki: |
|
|
a) dysponować osobą na stanowisko Kierownika Zespołu
–Inżyniera Rezydenta
posiadającą: Ø
wyższe
wykształcenie ekonomiczne, prawnicze lub techniczne Ø
co najmniej 5 lat doświadczenia przy realizacji
projektów (w tym
zarządzanie projektami i pomoc dla PIU – Jednostki Realizującej
Projekt (Project Implementation Unit)),
finansowanych ze źródeł międzynarodowych w tym co najmniej jednym kontraktem
realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, b)
dysponować osobą na stanowisko Inspektora
Nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej – posiadającą: Ø
co najmniej
5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych, Ø
uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń c)
dysponować osobą na stanowisko Inspektora
Nadzoru w branży sanitarnej – posiadającą: Ø
co najmniej
5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót sanitarnych Ø
uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń d)
dysponować osobą na stanowisko Inspektora
Nadzoru w branży elektrycznej – posiadającą: Ø
co najmniej
5 lat doświadczenia w nadzorze robót elektrycznych oraz aparatury
kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA), Ø
uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, wraz z
zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6
ustawy z dnia 15.12.2000r. e)
dysponować osobą na stanowisko Inżyniera
Mechanika posiadającą: Ø
co najmniej
5 lat doświadczenia w zakresie utrzymania i eksploatacji linii
technologicznych i produkcyjnych, znający zagadnienia z zakresu automatyki
procesu produkcji, f)
dysponować osobą na stanowisko Specjalisty
ds. Finansowych – posiadającą: Ø
wyższe
wykształcenie ekonomiczne, Ø
minimum 5 lat
doświadczenia zawodowego przy rozliczania projektów finansowanych ze środków
UE Ø
znajomość języka
angielskiego. g)
dysponować osobą na stanowisko Technologa
– posiadającą: Ø
co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie nadzoru nad procesem
produkcji kompostu, |
1. Wykaz
osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie
lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności. 2. Dokumenty
stwierdzające, że osoby wymienione w pkt X.1.B.1.b)
– d), które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane
uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w wymaganych branżach
oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu
zawodowego. |
Przed upływem terminu składania ofert. Przed upływem terminu składania ofert. |
|
|
2.W ciągu ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał
należycie usługę Inżyniera Kontraktu przy co
najmniej jednym kontrakcie wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktów FIDIC. |
3. Wykaz (sporządzony według
wzoru stanowiącego załącznik nr 5
do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę
w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia o
przetargu usług Inżyniera Kontraktu (co najmniej 1) przy
kontraktach na roboty wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC
(przy co najmniej jednym kontrakcie). |
|
|
|
4.
Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. |
|
C |
Spełniają
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1i niepodlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy
Pzp |
1.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22
ust.1i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp na druku, sporządzone
według wzoru stanowiącego załącznik nr
3 do niniejszej SIWZ |
Przed upływem terminu składania ofert. |
V. Wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 PLN.
VI. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny -
100%
VII. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać:
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: http://www.radkom.com.pl, ponadto
formularz SIWZ można zakupić za cenę 13,90 (w tym podatek VAT); w siedzibie
Zamawiającego, pok. 4, tel. (048/333 23 24 wew.47 w godz. 8 00–
15 00) lub otrzymać za zaliczeniem
pocztowym.
VIII. Termin i miejsce składania ofert:
- termin: 22.12.2008r. do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 22.12.2008r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII. Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający informuje, ze w
prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Radom,
dn. 12.12.2008r. Kierownik Zamawiającego
Radom, dn. 23.12.2008r
OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU
W wyniku przeprowadzenia czynności związanych z badaniem
i oceną jedynej złożonej w postępowaniu oferty, działając na podstawie art. 92
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst
jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający:
1. Przedstawia poniżej nazwę (firmy), siedzibę i adres wykonawcy,
który złożył
w przedmiotowym postępowaniu niepodlegającą
odrzuceniu ofertę wraz ze streszczeniem oceny zawierającym punktację
przyznaną
ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Numer
oferty 1 |
Nazwa (firma), siedziba i
adres wykonawcy: BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ Biprowod - Warszawa Sp. z o.o.
ul. Rydygiera 8,
01-793 Warszawa Cena ofertowa brutto: 957 700,00 złotych |
||
Kryterium oceny |
Ocena
(liczba
pkt) |
Uzasadnienie |
Łączna
punktacja –
suma punktów za poszczególne kryteria |
|
100,00
pkt |
Ocena
ceny oferty przeprowadzona na podstawie wzoru matematycznego, określonego w.
SIWZ: C = (Cmin / Cb) x100 pkt gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych
ofert i nie odrzuconych Cb – ceny poszczególnych ofert C – liczba punktów za kryterium ceny C = (957 700,00 /957 700,00) x 100 pkt = 100,00 pkt |
100,00 pkt
|
2. Informuje, że dokonał, w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w pkt XIX SIWZ (cena – maks. 100 pkt), wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejsza uznana została oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ Biprowod - Warszawa Sp. z o.o. ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa (cena ofertowa brutto: 957 700,00 złotych), ponieważ jest jedyną złożoną ofertą, nie podlega odrzuceniu i w toku oceny uzyskała najwyższą ilość punktów (100 pkt - za kryterium ceny).
Zaoferowana cena nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
Znak sprawy:
2002/PL/16/P/PE/034-02/02 Radom,
dn. 31.12.2008r.
TABLICA OGŁOSZEŃ,
STRONA INTERNETOWA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 206. 000 euro
pa INŻYNIER KONTRAKTU I POMOC TECHNICZNĄ PODCZAS REALIZACJI
PROJEKTU”
ogłoszonym w BZP pod numerem 362387-2008,
na stronie internetowej www.radkom.com.pl
, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki PPUH”RADKOM” Sp. z
o. o. w Radomiu w dniu 12.12.2008r.
Informujemy, ze w wyniku prawomocnego
rozstrzygnięcia w/w postępowania Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
”RADKOM” Sp. z o. o. zawarło w dniu 31 grudnia 2008r.umowę na usługę INŻYNIER KONTRAKTU I POMOC TECHNICZNĄ PODCZAS REALIZACJI
PROJEKTU” z
Wykonawcą:
BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI
WODNEJ I ŚCIEKOWEJ
Biprowod - Warszawa Sp. z o.o.
ul. Rydygiera 8
01-793 Warszawa
z ceną brutto 957 700,00 zł
Oferta
w/w Wykonawcy jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu, spełnia wymogi
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie podlega odrzuceniu i jest
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert (cena 100%), a Wykonawca
spełnia warunki udziału w postępowaniu
Kierownik
Zamawiającego