Zarząd PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o
wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
206 000 € prowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku -
tekst jednolity z późn. zm.)
na Usługę ochrony fizycznej osób i mienia PPUH ”RADKOM” Sp. z
o. o.
ogłoszenie umieszczono w dniu 29.12.2008:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 380819-2008
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa
Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest: Usługa ochrony fizycznej osób i
mienia PPUH ”RADKOM” Sp. z o. o. polegająca na : 1. ochronie
mienia Zamawiającego przed rabunkiem, kradzieżą lub zniszczeniem, Zakres usługi ochrony dotyczący
siedziby Zamawiającego w Radomiu przy ul. Witosa 76 (teren składowiska
odpadów innych niż niebezpieczne i
obojętne oraz kompostowni/ZUOK) obejmuje: a.
odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu
na jakiekolwiek dobro pozostające pod ochroną, w wymagających tego
przypadkach, b. wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną
chronionych obiektów, wezwaną przez dozorujących, c.
podejmowanie działań mających na celu uchylenie bezpośredniego
niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru, jeżeli niebezpieczeństwa nie
można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone nie przedstawia wartości oczywiście
większej niż dobro ratowane, d. ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie
zagrożenie w trybie i przypadkach określonych Ustalony
zakres przedmiotowy ochrony Zamawiającego realizowany będzie między innymi
poprzez: a.
bezpośrednią ochronę fizyczną bram, przejść i obiektów
Zamawiającego, b. ciągły monitoring (dozór) obiektów i rejonów objętych
systemem telewizji przemysłowej, c.
patrolowanie obiektów spółki, d. obchody terenów spółki określonych w umowie wraz ze sprawdzaniem
wszystkich zabezpieczeń typu kłódki, zamki, plomby, e.
działania interwencyjne wynikające z potrzeb ochrony mienia i
osób, f.
wykonywanie innych zaleceń Zamawiającego, określonych w
przedmiocie umowy, g. wykonywanie opisanych czynności poprzez umundurowanych i
oznaczonych identyfikatorami pracowników ochrony w następującym porządku: |
a)
Składowisko
odpadów - posterunek jednoosobowy, całodobowy(24 godz./dobę) od 01.02.2009-30.06.2010 b) ZUOK - posterunek dwuosobowy: a). jednoosobowy, całodobowy
(24 godz./dobę) od 01.02.2009-30.06.2010 b). jednoosobowy w godz. - pon. - pt. - 17 godz./dobę od 1300 - 6 00
od 01.02.2009-30.06.2010 - sob.,
niedz. i
święta - 24 godz./dobę od 01.02.2009-30.06.2010 UWAGA. 1. Przez Święta rozumie
się Święta Państwowe ( dni wolne od pracy oprócz sobót i niedziel). 2. Przejęcie obiektów do
ochrony przez Wykonawcę następuje w dniu 01.02.2009r.
o godz. 00:00 (rozpoczęcie umowy), a oddanie obiektów (zakończenie umowy)
następuje w dniu 30.06.2010r. o godz. 24:00. |
Zakres szczegółowy
został podany w projekcie umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy – „Regulaminie służby
ochrony mienia”.
Zamawiający nie dopuszcza
złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1pkt 6 i 7 lub art. 134
ust.6 pkt 3i 4 .
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji całego zamówienia od dnia 01.02.2009 do dnia 30.06.2010
IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
posiadają
uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi:
a) wymagane jest, aby przedmiot działalności
Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia,
b) wymagane jest posiadanie koncesji na ochronę osób
i mienia wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub
doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach
i systemach alarmowych.
2.
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) wymagane jest aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie w
zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzone referencjami,
zrealizowanej w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na ochronie fizycznej obiektów
o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.
b) wymagane jest dysponowanie pracownikami posiadającymi wymagane kwalifikacje w
ilości zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia, w tym minimum 2 osobami posiadającymi licencję
pracownika ochrony fizycznej, co najmniej pierwszego stopnia, oraz 2 osobami posiadającymi licencję
pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (które będą pełniły ze strony
Wykonawcy nadzór nad realizacją zamówienia), przewidzianymi do realizacji
przedmiotu niniejszego zamówienia.
c) wymagane jest dysponowanie lub oświadczenie, że będzie dysponował zmotoryzowaną
i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej
zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w
przedmiocie zamówienia oraz projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do
SIWZ).
3.
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
a) wymagane jest posiadanie ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł
4.
nie
podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z
dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Ocena
spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie
analizy oświadczeń lub dokumentów – o których
mowa w SIWZ – złożonych przez wykonawcę. Wykaz wymaganych oświadczeń lub
dokumentów, których złożenia wymaga zamawiający:
- aktualną koncesję MSWiA na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną
na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U.
Nr 114, poz.740 ze zm.),
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające
uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA:
Za aktualne
uznane zostanie zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza
organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie ”za zgodność z
oryginałem” nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert.
- wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat
usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
1 usługi polegającej na ochronie
fizycznej obiektów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł
brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4,
- wykaz
osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował do ochrony osób i mienia PPUH
”RADKOM” Sp. z o.o., Wykonawca, tj.
minimum 2 osobami posiadającymi
licencję pracownika ochrony fizycznej, co najmniej pierwszego stopnia, oraz 2 osobami posiadającymi licencję pracownika
ochrony fizycznej drugiego stopnia (które będą pełniły
ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją zamówienia), przewidzianymi do
realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Spełnianie ww. warunku oceniane
będzie na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i właściwych licencji
ww. osób zgodnie z załącznikiem nr 5.
-
oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował zmotoryzowaną i wyposażoną w
środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i
wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w przedmiocie
zamówienia oraz projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego
element formularza ofertowego, przedłożonego w ofercie.
- polisę ubezpieczeniową lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) w zakresie
ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem
obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie od dnia 01.02.2009r. do dnia 30.06.2010r.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy „pzp”- na drukach, którego
wzory zostały przekazane w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 2
i nr 3.
- Parafowany przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w
materiałach przetargowych- w formie załącznika nr 6.
- W przypadku
podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym
mowa w art.23 ust. 2 ustawy ”pzp”.
Sprawdzenie spełnienia w/w
warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie spełnia”.
Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów lub
nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3 ustawy
”pzp” spowoduje wykluczenie Wykonawcy z
postępowania
VI. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
VII. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny -
100%
VIII. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać:
- Pobierając formularz specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego:
http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom. _
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- termin: 08.01.2009r. do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 08.01.2009r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII. Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający informuje, ze w
prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Radom,
dn. 29.12.2008r. Kierownik Zamawiającego
PPUH ”RADKOM” Sp. z o. o.
Radom,
dnia 31.12.2008r.
znak sprawy: 14/2008
WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania
przetargowego na: „Usługi
ochrony fizycznej osób i mienia PPUH”RADKOM”
Sp. z o.o.
W związku z
otrzymaniem poniższego pytania w dniu 30 grudnia 2008 dotyczącego treści Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia
Pytanie brzmi następująco:
W Rozd. V ust.1 lit. a SIWZ zapisano:
„
Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu
prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż
2 000 000,00 zł” jednocześnie w Rozd.
VII ust.1 pkt 3 zamawiający żąda przedstawienia
polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na
kwotę minimum 2 000 000,00 zł na cały okres umowy, tj. od 01.02.2009 do 30.06.2010”
Pytanie:
1. Czy
Zamawiający dopuszcza złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej na 2009 rok
(zawieranej przez Wykonawcę
od 10 lat na okres pełnego roku kalendarzowego) ważnej do
31.12.2009 roku oraz dołączenie zobowiązania Wykonawcy
o przedłużenie ubezpieczenia OC na 2010 rok o wartości nie mniejszej niż
posiadane na rok 2009?
Zamawiający
na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)
wyjaśnia, że podtrzymuje
swoje wymagania zawarte w SIWZ. tj. wymaga złożenia polisy ubezpieczeniowej lub
innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) w zakresie
ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem
obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie od dnia 01.02.2009r. do dnia 30.06.2010r.
Kierownik
Zamawiającego
PPUH ”RADKOM” Sp. z o. o. Radom, dn. 16.01.2009r
OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU
W wyniku przeprowadzenia czynności związanych z
badaniem i oceną ofert w postępowaniu działając na podstawie art. 92 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655
z późn. zm.) Zamawiający:
1. Przedstawia poniżej nazwę (firmy),
siedzibę i adres wykonawcy, który złożył w przedmiotowym postępowaniu niepodlegającą
odrzuceniu ofertę wraz ze streszczeniem oceny zawierającym punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Numer
oferty 2 |
Nazwa (firma), siedziba i
adres wykonawcy: Agencja Ochrony Osób i Mienia „Reflex” Sp. z o. o., ul. Wałowa 45,26-600
Radom Cena ofertowa brutto: 356 772,92 złotych |
||
Kryterium oceny |
Ocena
(liczba
pkt) |
Uzasadnienie |
Łączna
punktacja –
suma punktów za poszczególne kryteria |
Cena
ofertowa |
100,00
pkt |
Ocena
ceny oferty przeprowadzona na podstawie wzoru matematycznego, określonego w.
SIWZ: C = (Cmin / Ci)
x100 pkt x 100% gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych
ofert i nie odrzuconych Ci
– ceny poszczególnych ofert C – liczba punktów za kryterium ceny C = ( 356 772,92 /356 772,92) x
100 pkt x 100% = 100,00 pkt |
100,00 pkt
|
Numer
oferty 6 |
Nazwa (firma), siedziba i
adres wykonawcy: Agencja
Ochrony Kowalczyk Sp. J., ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki adres korespondencyjny: AL. Prymasa Tysiąclecia 83, 00-242
Warszawa Cena ofertowa brutto: 375 328,49 złotych |
||
Kryterium oceny |
Ocena
(liczba
pkt) |
Uzasadnienie |
Łączna
punktacja –
suma punktów za poszczególne kryteria |
Cena
ofertowa |
100,00
pkt |
Ocena
ceny oferty przeprowadzona na podstawie wzoru matematycznego, określonego w.
SIWZ: C = (Cmin / Ci)
x100 pkt x 100% gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert
i nie odrzuconych Ci
– ceny poszczególnych ofert C – liczba punktów za kryterium ceny C = ( 356 772,92 /375 328,49) x
100 pkt x 100%= 95,06 pkt |
95,06 pkt
|
2. informuje,
że wykluczył Wykonawcę na podstawie art. art. 24 ust 1 pkt
10 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5, art. 24 ust 4 oraz art. 89 ust 1 pkt
2 ustawy – Prawo zamówień publicznych odrzucił ofertę nr 1 złożoną
przez Wykonawcę AGENCJA OCHRONY
„TBW” Teofil Borowski, ul. Kasztanowa
12a/1., 26-600 Radom ( cena
ofertowa brutto w wysokości 312 070,88 zł).
3.
informuje, że wykluczył Wykonawcę na podstawie art. art. 24 ust 1 pkt 10 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz na
podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5, art. 24 ust 4 oraz art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych odrzucił ofertę
nr 3 złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo
Usługowe ”KERIM” Mirosław Hendel, ul.
Sandomierska 14A, 26-611 Radom ( cena
ofertowa brutto w wysokości 357 194,64 zł).
4. informuje, że wykluczył Wykonawcę na podstawie art. art.
24 ust 1 pkt 10 ustawy – Prawo zamówień
publicznych oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5,
art. 24 ust 4 oraz art.
89 ust 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych odrzucił ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę BIS IZOMAR Sp. z o. o., ul.
Augustówka 24, 02-981 Warszawa (cena ofertowa brutto w wysokości
404 426,99 zł).
5. informuje, że wykluczył Wykonawcę na podstawie art. art.
24 ust 1 pkt 10 ustawy – Prawo zamówień
publicznych oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5,
art. 24 ust 4 oraz art.
89 ust 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych odrzucił ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę Biuro Ochrony i Zabezpieczeń Elektronicznych
”Cerber” Sp. z o.o., ul. Dębowa 3, 26-930
Garbatka Letnisko(
cena ofertowa brutto w wysokości 506 060,88 zł).
6.
Informuje, że dokonał, w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w pkt XVI SIWZ (cena – maks. 100 pkt),
wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejsza uznana została oferta nr 2
złożona przez Wykonawcę:
Agencja Ochrony Osób i Mienia „Reflex” Sp. z o. o., ul. Wałowa 45, 26-600
Radom (cena ofertowa brutto: 356 772,92
złotych), jako oferta, nie podlegająca odrzuceniu,
która w toku oceny uzyskała najwyższą ilość punktów (100 pkt
- za kryterium ceny).
Zaoferowana cena nie przekracza kwoty, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kierownik
Zamawiającego